2014. szeptember 25., csütörtök

Cseh 2

Szerdán többed magammal, mint néző jelen voltam az ESMTK - Ferencváros Magyar Kupa mérkőzésen. Avagy dehogy mint néző, inkább segéd szerkesztő vagy valami olyasmi. 

Történt ugyanis, hogy szépen nyugodtan elhelyezkedtünk az erzsébeti katlanban, pár sorral lejjebb pedig az úgynevezett sajtópáholyok voltak. Nos az egyik tudósító szépen le is helyezte a laptopját, ám a meccsekre kiadott jegyzőkönyvvel már nem tudott mit kezdeni. Gondolta ez a "Legyen Ön is milliómos", mert nézői segítségre szorult. Megtalált engem, hogy igazítsam már el a Fradi kezdőjével kapcsolatban. Ha még az ESMTK-t nem tudta volna, de hát az NBI-es csapatét legalább illik hellyel-közzel eltalálni. Na mindegy, készségesen segítettem neki. De nem volt itt még vége, hiszen a mérkőzés tartogatott még izgalmakat, támadtak a vendégek, sorban jöttek a lövések és barátunk csak kapkodta a fejét, hogy ki lehetett az elkövetője. Hátranézett rám és megkérdezte: Böde volt az? Mondtam neki, igen (fogalmam sem volt). Utána jött, hogy mi történt a második gól előtt, merthogy Ő csak az üres kapuba guruló labdát látta. Elmagyaráztuk neki azt is. "Ki lőtte rá?" - jött a kérdés, "Böde" - jött a válasz. Kérdően nézett rám, hogy biztos vagyok-e benne, megerősítettem. Lehet, hogy nem Ő volt, de magabiztos voltam. 

A második félidőt már nem bízta a véletlenre barátunk, akkor már profi segítséget vett igénybe, mégpedig a Fradi média munkatársait zaklatta. Szerencsétlent már sajnáltuk, amikor tábla felmutatása nélkül jöttek-mentek a cserék, de a hangos bemondó mindig tájékoztatott. Igazából a tudósító (kolléga) egész idő alatt a laptopja és a másik újságíró között rohangált, értetlenkedett, maga elé nézett bárgyún, haverom meg is mondta, hogy valószínűleg a Cseh 2-t nézheti emberünk, annyira nem tudja, milyen rendezvényen van. 

Később kint a villamos megállóban még láttuk Őt, viccesen meg is jegyeztük, hogy hozzánk lép és megkérdezi hányas jár itt, és, hogy miért nincs a jegyzőkönyvben feltüntetve 52-es játékos. Nem akartam prosztó lenni és megérdeklődni, hogy melyik honlaptól jöhetett és miért ezt a szakmát választotta (már ha nem politikai vagy gazdasági újságíró akart lenni), de ha valahol Böde lett a meccs embere, akkor elnézést kérek, hiszen az én szemem sem lehet az igazi. 


Galéria: ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése