2014. szeptember 20., szombat

Hogy is van ez?



Ritka, hogy képpel és videóval kezdek egy bejegyzést, de most szándékosan tettem. Kezeket fel, kinek tetszik az új Hidegkuti Nándor Stadion látványterve? Nekem annyira nem, de a mostanihoz képest, ha szájhúzással is, betenném a lábamat. Aki feltette mégis a kezét, az gyorsan le is rakhatja. Hogy miért? Mert valószínűleg nem is így fog kinézni. Ezeket még idén áprilisban osztották meg az interneten, azzal a hírrel, hogy kezdődik a régi bontása és ezt építik meg a helyére. Ezzel szemben bontásnak még csak nyomát sem látni (leszámítva azt, hogy néhány széket eladtak, köztük nekem is), ám amikor a szurkolói kártyát kiváltottam még minden a helyén volt. És akkor jött a hír a héten, hogy még csak decemberben fogják kiválasztani, kinek a tervét valósítják meg.

Természetesen nem csak nekem tűnt fel, hogy a bontás nem kezdődött el (a Ferencvárosét pillanatok alatt szétkapták), ezért Deutsch Tamásnak estek, hogy akkor hogy is van ez. Ő megnyugtatott minket, hogy minden rendben halad, csak mi nem látjuk.  

Nem értek az építészethez, de vagy a fentit fogjuk kapni, aki a legolcsóbbat ajánlja, vagy egy tök mást töltünk lakunk be, mi MTK-szurkolók. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése