2014. október 5., vasárnap

Garami iPhone-ja

Szánom-bánom, de csak most sikerült kijutnom kispesti lakosként egy MTK meccsre, amiket idén a Bozsikban rendeznek. Most jött el az alkalom, hogy kinéztem a Nyíregyháza ellen. Gondoltam, hogy nem lesz egy nagy hangulatú mérkőzés, hát ez be is jött (sajnos). Rázendítések voltak, a Szpari-szurkolók negyedórát késtek, nagy hangzavarral be is jöttek, de kb 2 perc után ők is csendesen figyelték tovább az összecsapást. A beléptető kapunál én balga a szurkolói kártyámat akartam dugdosni, mert nem gondoltam volna, hogy a kinyomtatott jegyemet kéne (tavaly kézi szkennerrel lehúzták), de tévedtem, mert origamiznom kellett. 

De néha nem is bánom, hogy nem hallok semmit, hiszen az öregek sztorizgatását és bekiabálását nagyon bírom. Most is inkább leültem, szotyizgattam és figyeltem az anekdotákat. Egyszer-kétszer morogtam, hogy ha valami történt a pályán, vagy szurkolás volt, mert nem fejezték be a történetet, illetve nem értettem a végét. Odaszólni meg idegenként eléggé ciki. Most is jöttek annak rendje és módja szerint a sztorik, hiszen a meccs nem túl sok izgalmat tartogatott, így lehetett összehasonlítani Torghellét Rooneyval. Mindenki a régi nagyokat hiányolta, olyan nevek hangzottak el, mint Illés, Halmai, Elek, Czvitkovics, Juhász. Tehát a múltból kell még mindig élnünk, vagy csak az idő szépítette meg az emlékeket. Az egyéniségeket is hiányolták, itt megemlítették Lipcseit, Urbánt. Igazi favágónak nevezték őket, de karakterek voltak, amiket a mai zselézett hajúaknál már nem találunk meg. Kiderült az is, hogy az ellenfél edzője Csábi József játszott az MTK-ban, amit kétkedve fogadtak, de utánanéztem, hogy egy évig tényleg. 

Valaki rég nem látott Ladányi Tibit hiányolta, jött a válasz, tuti drogozik, iszik, nőzik, szerencsejátékozik. A hivatalos információ szerint az U21-es csapatban van. Aztán Garaminak a régi, kopott ballonkabátját nyugdíjaznák illetve egy MTK-múzeumban kiállítanák. Na itt jött szóba, hogy az öreg iPhone-nal nyomul állítólag, de erről sincs kézzel fogható bizonyíték. Mindenesetre elképzelhető, hiszen jogsival sem tudtam elképzelni, miközben nem szarral gurigázik a 75 éves mester, hiszen tavaly gyorshajtásért be is vonták neki egy időben, és neki az nélkülözhetetlen pedig. Érdekesen is nézne ki, hogy az 1-es villamoson közlekedik. 

A fenti infókat kéretik nem komolyan venni, hiszen, mint mondtam, ezek csak pletykaként terjednek. A meccset az MTK nyerte 2-0-ra ha valakit érdekel, ismét nem kaptunk ki Kispesten tehát: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése