2014. szeptember 7., vasárnap

A színház már adott!

Ahhoz képest, hogy az MLSZ úgy harangozta be az északírek elleni meccset, hogy telt ház lesz, hát ez valahogy nem jött össze. Mondjuk nem ez lenne a legelső hazugságuk, hiszen, amikor nem fogynak rendesen a jegyek, akkor jönnek a promó cikkeik, hogy már csak pár jegy van, mindenki vegye meg. 

A kép jobboldala mindent elárul

Volt szerencsém nekem is megtekinteni a mérkőzést, körülbelül senki sem nézte meg, hogy jó szektorba szól-e a jegyem, így bárhova leülhettem volna, akár a lépcsőre is vagy állhattam. De csak volna, mert az iq-fájter biztonságiak kínosan ügyeltek arra, hogy mindenki foglalja el az ülését. Egy-két borízű hang ennek nem tetszését fejezte ki, hiszen a magyar ember nem ehhez van szokva egy stadionban, főleg nem a "B-közép"-ben. Apropó B-közép, aki nem tudná, oda azért vesz az ember jegyet, hogy szurkolhasson kedvére, illetve oda is a legolcsóbb, tehát a nem tehetőseknek is kedveznek, cserébe drukkolnak. Ez meg is látszódott, hiszen az oldal lelátósok, akik valószínűleg nem sok meccsen vehettek részt, minden szarnál ujjongtak. A legfeltűnőbb ez  akkor volt, amikor az ellenfél játékosa felrúgta az egyik magyart, a birkák meg csak tapsoltak, míg a kanyarban és a kapu mögött mindenki csöndben ült. 

Szóval csilivili stadion, wifi van (kipróbáltam), a VIP-ben megy a tévé, angolos stílus, ami személy szerint tetszik nekem, de szokatlan volt idehaza ilyet látni, hiszen nem ehhez vagyok szokva. Mindenki ül, szotyizik (ameddig engedik majd), perec, hot-dog, popcorn és alkoholmentes sör a büfében. A renitensek kivezetve, szóval egy "szép, új" világ jön majd.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése