2015. április 10., péntek

Dőlnek ki azok a bizonyos csontvázak...

A héten újabb érdekes hírek jelentek meg. Győrben úgy néz ki a bróker botrányok által becsődölt Quaestor miatt már nincs pénz fizetni a játékosokat. Kérdem én, mi a tökömre alapoznak a magyar klubok? Ja, igen, egy tőkeerős tulajra/cégre, akik kérdezés nélkül utalják erre a szarra a pénzt. Meg is lett a böjtje. De ne féljünk, az ETO-t valahogy úgyis megmentik majd, hiszen most már egy huszárvágással stratégiailag kiemelt jelentőségű gazdálkodó szervezetté minősítette a kormány. A Lombardnál is feljelentés történt. Mármint a cégnél, nem a klubnál. Gyorsan le is szögezték, hogy a Pápát egy másik ágazat pénzeli. Meg van ez oldva kérem.

És, ha már Pápa, szurkolói kártya. Megtekintettem a Bozsikban az MTK elleni "játékukat". Azért idézőjelben, mert ezért a produkcióért verés járna nekik. De hagyjuk. Neten vásároltam a jegyem, megadtam a kártya számomat is, amit kurvára le sem ellenőriztek az IQ-fájterek a kapuban, igaz az sem érdekelte őket, hogy be sem tudok jutni, mert a kinyomtatott jegyen két vonalkód is van, technikából pedig sosem voltam jeles, így örültem, ha összeorigamiztam azt a szar papírt, törődtem is vele, hogy melyik vonalkódot tuszkolom bele a beléptető kapuba. Természetesen tök máshol foglaltam helyet, mint ahova a jegyem szólt, tehát, ha egy szotyisz sacskót dobok a pályára, vagy megverem Gedeont, a libát, akkor be sem tudnának engem azonosítani? 

Ennél nehezebben már csak az újpestiek tudnak bejutni a Groupamába. Szintén interneten, a Szuszába, tehát a saját stadionjukba tudnak csak jegyet vásárolni. Elvégre azért lett kitalálva ez a rendszer, mert így könnyebb és nem kell sorba állni a jegyekért. Na de, akkor mi a kékeres méteresért kell az Újpest-stadionban foglalni helyet? Ráadásul az új Fradi-stadiont direkt már úgy építették, hogy a vendégek csak leszállnak a Nagyvárad téren és szépen begyalogolnak, ezzel is elkülönülve a hazaiaktól. Cserébe, az újpestiek megkapják a BKV által kiszuperált csuklós buszokat és zötykölődhetnek Ferencvárosba. Tudom, tudom, metró szakasz felújítás van hétvégente, de hétköznap meg járnak simán, ezt az egy napot is kibírhatták volna e nélkül. Derbi lesz, hangulat nem, az ultrák bojkottálnak, szponzorok és egyebek 5 forintos egységáron bent lesznek, így még én is eladok húszezer jegyet. Egyet sajnálok, nem látom majd, ahogy fradista újpestivel összefogva kifütyüli az új Fradi-sast csirkét...

Fotó: Ferencváros-Újpest derbi bojkott facebook esemény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése